Dunkirk

دانلود فیلم Dunkirk با کیفیت 1080P
سربازان متفقین از کشورهای بلژیک، امپراتوری بریتانیا و فرانسه توسط ارتش آلمان نازی در منطقه "دانکرک" محاصره شده و در نبردی طاقت فرسا از منطقه خارج می شوند...

نامزد 8 اسکار و 3 گلدن گلوب . برنده 36 و نامزد 182 جایزه دیگر

  • قسمت دانلود
  • جوایز
  • زیرنویس
  • پاپ کرن
انکودر : MkvCage

حجم فایل :‌‌ 2.01 GB

کیفیت : 1080p

انکودر : MkvCage

حجم فایل :‌‌ 0.98 GB

کیفیت : 720p

انکودر : RARBG

حجم فایل :‌‌ 1.28 GB

کیفیت : 720p

انکودر : Ganool

حجم فایل :‌‌ 950 MB

کیفیت : 720p

انکودر : Ganool

حجم فایل :‌‌ 1.89 GB

کیفیت : 1080p

انکودر : MkvCage

حجم فایل :‌‌ 703 MB

کیفیت : 720p

انکودر : RMTeam

حجم فایل :‌‌ 949 MB

کیفیت : 720p

انکودر : RMTeam

حجم فایل :‌‌ 1.94 GB

کیفیت : 1080p

انکودر : YIFY

حجم فایل :‌‌ 809 MB

کیفیت : 720p

انکودر : YIFY

حجم فایل :‌‌ 1.64 GB

کیفیت : 1080p

جوایز بفتا

سال 2018

نامزد بهترین کارگردانی
نامزد بهترین طراحی صحنه
نامزد بهترین صداگذاری
نامزد بهترین دستاورد در جلوه های ویژه
نامزد بهترین صداگذاری
نامزد بهترین فیلم
نامزد بهترین تدوین
نامزد بهترین فیلمبرداری
نامزد Original Music

جوایز اسکار

سال 2018

نامزد بهترین فیلم سال
نامزد بهترین طراحی صحنه
نامزد بهترین تدوین فیلم
نامزد بهترین فیلمبرداری
نامزد Best Achievement in Music Written for Motion Pictures (Original Score)
نامزد بهترین کارگردانی
نامزد بهترین تدوین صدا
نامزد بهترین میکس صدا

جوایز گلدن گلوب

سال 2018

نامزد بهترین فیلم درام
نامزد بهترین کارگردان
نامزد بهترین موسیقی متن
کاربران عزیز توجه داشته باشند برای اعلام هر گونه خرابی لینک و تعویض لینک لطفا از طریق ارسال تیکت اقدام کرده و به هیچ وجه اقدام به ارسال نظر در این خصوص نکنید.
  1. king733
    4/11/1396 - 02:20
    خیلی اتفاقی این فیلم رو دیدم
    آشغال به تمام معنا بود
  2. krubnik
    2/11/1396 - 22:46
    فیلم شامل 3 داستان مختلفه: 1. سربازی در تلاش برای نجات جان خود (1 هفته) 2. پدر و پسری در قایق به قصد کمک به سربازان (1 روز) و خلبانی در حین انجام وظیفه (1 ساعت).
    نولان در ابتدای فیلم با دادن سرنخ به تماشاگران می خواهد نبوغ خود را درتدوین فیلم به رخ بکشد. البته از کامنتهای دوستان مشخصه که خیلی ها متوجه این سرنخ ها نشدند. 3 داستان به طول های زمانی مختلف با همدیگر آغاز و پایان می یابند. نقاط مختلف همدیگر را قطع می کنند. و بر روی یکدیگر تاثیر می گذارند. چطور زمان که یک پدیده خطیه رو می توان چنین به بازی گرفت به طوری که حتی متوجه آن نشد و همه چیز طبیعی جلوه کند؟!
    این کریستوفر نولانه که می تونه زمان خطی رو به یک فضای سه بعدی تبدیل کنه تماشاچی رو در اون غوطه ور کنه و در پایان  حس بی وزنی و تجربه  شناور شدن در زمان رو در تماشاچی بوجود بیاره.
    1. walterbenjamin
      3/11/1396 - 03:00
      عجب.....
      خلبانان انتحاری ژاپن که عملیات کامی‌کازه انجام می‌دادند از داروی محرکی استفاده می‌کردند که ویژگی‌اش خنثی کردن هر نوع بازاندیشی در زمان است. نبوغ بزرگی است! تمام مسائل و پرسش‌هایی که حل‌شان به بستر زمان واقعی نیاز دارد، از بیخ ملغی و پوچ می‌شوند! مسائلی چون: هویت من چیست؟ از کجا آمده‌ام؟ چرا به آن مقصد می‌روم؟ این جنگ چرا شروع شد؟ منافع‌اش برای کیست؟ منطق از بین می‌رود، چرا که یک پایۀ منطق درک زمان و حرکت است. فقط یک انجام وظیفه تهی‌شده از هر معنا کنترل جسم و جان انسان را در دست می‌گیرد. از قضا کامی‌کازه به معنای «باد الهی» است که اشاره‌ای به شناور شدن در هستی دارد!
      خیلی به آقای کریستوفر نولان حال دادید! ایشان در شامورتی‌بازی انگشت کوچک اساتیدش نمی‌شود. اتفاق تازه‌ای نیافتاده. هر کتاب تاریخی که فاتحان و جنایتکاران تاریخ نوشته‌اند را بخوانید «حس بی وزنی و تجربه شناور شدن در زمان» به شما دست می‌دهد. مثلاً جناب یوزف گوبلز بسیار با استعدادتر و نابغه‌تر است. ایشان کتابی دارد به نام سهم من در نبرد آلمان، در آنجا چنان سیر واقعی تاریخی و ترتیب وقایع را «به بازی» می‌گیرد که همه چیز «طبیعی» جلوه می‌کند و آب از آب تکان نمی‌خورد. ایشان تجارب تصویری نبوغ‌آمیزی نیز دارند که نولان به گرد پای آن‌ها نمی‌رسد. دست نولان خیلی زود برای همه رو می‌شود. البته به جز کسانی که دلشان می‌خواهد شناور شدن در زمان را تجربه کنند.
      مساله این است که محتوای این فیلم سراپا مهمل، پرده‌پوشی، کتمان و دروغ است و فرم نیز باید با محتوا جور باشد. مشکل اینجاست که فرم را چیزی مستقل می‌پنداریم و هرگز از خود نمی‌پرسیم که چه ضرورت اجتماعی پشت انتخاب و گزینش فرم قرار دارد؟ چرا روبرتو روسلینی در مواجهه با جنگ سراغ چنان فرم و تکنیک‌های روایی و بصری می‌رود و نولان سراغ چنین فرمی؟
      1. aligma
        4/11/1396 - 19:19
        بدبختی از جایی شروع شد که دست اندکاران خالیوود منتظر سیاست مداران کاخ سفید نشستند تا به آنها ایده بدهند. هنرمندان احمقی که جلوی کاخ سفید رژه می روند تا بلکه ارتش آمریکا به جایی حمله کند و آنها از این توحشات ارتش شان قصه های مخملی و شیرین برای مخاطبان تهی مغز هالیوود بسازند.
        نولان هم یکی از همان قماش بود.
        Aligma
  3. alone ninja
    4/10/1396 - 01:07
    با تمام احترام به فیلمهای نولان اخرین فیلم نولان بدون هدف پوچ وبی معنی نشون میده به جرات میگم حتی خود نولان هم نفهمیده داره چیکارمیکنه این فیلم یک ناامیدی به تمام معنا برای این فیلمساز بزرگه...
    1. RAMINOOO
      4/10/1396 - 08:54
      من که فیلم رو ندیدم و تا یکی دوسال آینده هم نیت به دیدنش ندارم جون اول باید فیلم در میان ستاره ای که سال 2014 ساخت رو ببینم.هیچ وقت ولع دیدن فیلم داغ نداشتم عقیده ی شخصی ام اینه بزارم چند سالی فیلم از تب و تاب بیافته بعد ببینم اما برام خوندن نظرات مردم گاهی از خود فیلم هم جذاب تره انتقادهای سریع یعنی شب اول جماعت میرن هر طوری شده با بهتربن و بدترین کیفیت ها فیلم رو میبینن نا که بتونن در فضای مجازی،محیط کار و یا پیش دوستان در خصوص یک فیلم (منظورم فقط این نیست کلی میگم) اظهار نظر کنند.خب اینکه آدم نظرش رو برای کسی بگه خیلی کار زیباییه و مطمئنا قابل تحسین ولی نظر دادن و انتقاد کردن دلایل و قواعد خاص خودش رو داره اینی که بعضا"خیلی ها از کلمات عجیب و غریبی مثل یک آشغال به تمام معنا بود یا اگر فقط موزیک فیلم رو گوش کنی بهتره و یا شکست نولان و ........به حرات میتونم بگم خود نولان هم نفهمیده داره چیکار میکنه.اینها نظر نیست شما اگر میخواهی یه فیلم رو هر فیلمی به چالش بکشی باید اظهاراتت قوی محکم و در خور یک فیلم با ذکر نقاط ضعف (فیلمبرداری،سناریو،کارگردانی،بازیگری .و....)بایستی اعلام کنی تا من شنونده (خواننده) از شما چیزی یاد بگبرم یعنی شما با نظراتت بابد بتونی چیزی به من یاد بدی خب هر کسی میتونه راجب هر اثر هنری ای نظر بده کاری نداره با دو کلمه خوب و یا مزخرف شما میتونید یه اثر هنری در هر زمینه رو نقد و به چالش بکشی....پس سعی کنیم به همدیگه چیزی بیاموزیم جون واقعا جامعه ی ما نیازمنده به منطق درست.و در آخر بگم سینما تبدیل شده به یک ماشین کشتار یعنی فیلمهای هالیوود بر حسب اینکه توی یه فیلم بتونی چند نفر رو با چی و چطوری بکشی معیار زده میشه پس بهش بعنوان یک تفریح چند ساعته نگاه کنید.یا شما طرفدار خون و خون ریزی هستید و فیلمهای اینچنینی رو دنبال میکنید و یا نیستید.حالا توی فیلمهای جدید یک کارگردان به یدونه موز ده هزار نفر رو میکشه یا با یه چاقو یکنفر به جنگ ده هزار نفر میره کلیت سینمای اکشن همینه
      به بهشت و جهم فکر نکن درستکار باش
  4. insomnima
    19/09/1396 - 00:32
    لینک بهترین ریویوی فارسی که محمد وحدانی روی دانکرک نوشته و حق مطلب رو ادا میکنه در اینجا میگذارم. سوژه فیلم فرصت خوبی برای خلق یک اثر ماندگار بود که با بی‌ظرافتی نولان در اجرا از دست رفت.
    http://chahaar.com/?p=1578
  5. smkd
    18/09/1396 - 16:59
    از نظر فیلمنامه این اثر هیچ نوآوری نداشته. در فیلم فردیت وجود نداره و فردیت حل در جمع شده یعنی همون کاری که آیزنشتاین و نظریه پردازهای جنبش مونتاژ انجام میدادن. وقتی قهرمان فیلم یک گروه جامعه باشند ایدئولوژی اجتماعی و سیاسی مطرح میشه یعنی همون مفاهیمی که آیزنشتاین بهترین ابزار رو برای بیانش داشت(تصادم نماها). سبک خاص کارگردانی اش.
    در ادامه در نئورئالیسم ایتالیا این سبک شخصیت پردازی مطرح شد و باز هم با سبک کارگردانی خاص خودشون و رئالیسمی که در میزانسنشون دیده می شد. خصوصا در کارهای روبرتو روسلینی.
    جناب نولان فیلم پاییزا(paisan) و خط باریک سرخ (red thin line) و پوتمکین رو دید و هوس ساختن فیلم تاریخی سیاسی جنگی کرد.
    گاف های دیگه ای در خط زمانی سه روایتش هست. شخصیت ها خام هستن و ساخته پرداخته برای نقش هاشون نیستن. این اثر درباره یک واقعه تاریخیه ولی همون واقعه رو به سخره میگیره چون گام اول در القای یک واقعه تزریق باور پذیریه وقتی نولان یه سوپرمن رو میفرسته تو هواپیما که قرار نیست هیچوقت سوختش تموم بشه و تیرش تموم بشه و ...  یا اینکه یهو از تو دریا اژدر بیاد؟! معلوم نیست از کجا؟ کی؟ چی؟  و دو جین قایق هموطن بیان ولی هیچ عکس العملی دشمن در قبلشون انجام نده و ... .
    اینا بخشی از نکات هستن. اونچیزی که فیلم رو از موزیک ویدئو تمیز میده قصه ی فیلم هستش. موزیک خوب و ویدئو خوب در جفتشون مشترکه. در فیلم تکنیک(موسیقی، دوربین و ..) باید در خدمت قصه و روایت باشند. نه اینکه سایه شون بالا سر فیلم باشه. اگر در فیلمی حس کردید تصویر و موسیقی بیشتر از قصه دیده و شنیده میشه اون فیلم محکوم به شکسته.
    «نولان با فرم و سبک یک فیلم تخیلی یک فیلم واقعی و تاریخی ساخته. از لحاظ سینمایی به هیچ عنوان این مسئله نوآوری نیست بلکه یک شکست فاجعه آمیز است. این فیلم توهین به تاریخ و توهین به واقعیت تاریخی است.»
    اگر دوستان گرفتار بازی های موسیقی و دوربین نشوند و گول امپریالیست رسانه ای رو نخورند اونوقت بوی گل و سوسن و یاسمن خواهد آمد.
    توصیه اول: بنده ی رسانه ها نشوید! کمی صاحب نظر شوید، مطالعه کنید،فکر کنید.
    توصیه دوم: موزیک ویدئو زیاد ببینید!
    موفق باشید


    1. amir_lo
      18/09/1396 - 21:16
      در کنار اینکه به نظر میاد اهل مطالعه باشید بانمک هم هستین و از جملات اخرتون پیداس.....درسته من به اندازه شما مطالعه نداشتم و ندارم ولی به شما ادرس دادم....اگه فک میکنید تمام منتقدا اشتباه میکنن و شما درست فهمیدین اون یه بحث دیگس....قرار نیس هر شخصی مثل من نوعی میخواد فیلم ببینه و علاقه مند به سینما هست بره دوجین کتاب بخونه تا بتونه ذات اون چیزی که بهش نشون میدن درک کنه....سینما سلیقس...ممکنه یکی خوشش بیاد 10 نفر خوششون نیاد....هدف نولان از این فیلم براساس صحبت خودش صرفا تجربه بوده همین وبس......این ایده هم 20 سال قبل در سفری که داشتن به محل واقعی رویداد به ذهنشون رسیده.حالا اگه شما میفرمایید 2 تا فیلم دیده هوس کرده فیلم جنگی بسازه خنده دار به نظر میاد....خود نولان گفته برای اینکه تعلیق رو در فیلمش به بهترین نحو نشون بده چندتا فیلم صامت که اسماشون یادم نیس رو دیده.خیلی از ایرادات شما ایرادات الکی و بنی اسرائیلی هست...اینکه دشمن چرا قایق های مردم رو از بین نبرده میتونی بعد از 120 سال عمر با عزت اون دنیا از جناب هیتلر بپرسی که چرا وقتی ارتش بریتانیا و انگلیس و ....رو لب ساحل دانکرک محاصره کرده دستور توقف پیشروی ارتش المان رو داده!!اگه براتون جای سواله که اژدر از کجا اومد دوباره فیلم رو ببین شاید متوجه بشی.اینکه موسیقی و تصویر به بهترین شکل استفاده شده همچنان میگم نقطه قوت و شاهکار فیلمه....اینو حتی کسانی فیلم رو میکوبن قبول دارن...حال اگه شما نظرت اینه رو فیلم سایه انداخته در خدمت فیلم نیس محکوم به شکسته و ... اونم یه داستان دیگس:))این فیلم مشکل فیلمنامه داره اینو قبول دارم ولی نولان اول تصمیم داشته بدون فیلمنامه فیلم رو بسازه که بنا به دلایلی نظرش تغییر کرده.اصلا مهم نیست شخصیت پردازیش چطور بوده یا شخصیت ها خام هستن چون قراره تجربه کنی نه چیزه دیگه.قراره بشینی تو سینما روبروی پرده ایمکس و ببینی...همین و بس...قرار نیس فسفر بسوزونی یا واکاوی کنی.
      توصیه میکنم به جای کوبیدن افراد کمی منصفانه تر نگاه کنید که در غیر اینصورت ممکنه یکی خوده شما رو بکوبه که اون موقع نه خبری از موزیک ویدئو هست و نه بوی سوسن و یاسمن....
  6. smkd
    15/09/1396 - 23:20
    فیلمی خواب آور و بدور از انتظار از نولان. نولان یک طرح چهار خطه را با کارگردانی خود بسط می دهد. او تمام راه های ارتباطی اثر خود با مخاطب را می بندد. شخصیت پردازی های ناقص و بسط روایی ناموزون. نولان در ادامه دست آورد های خود در برهم زدن های مناسبات ژانری اینبار روی ژانر جنگی دست گذاشت ولی برعکس تجربه های پیشین، اینبار به شکست تن داد. تجربه ی او در راستای تجربه ی مالیک (خط باریک سرخ) بود و اثر پذیری هایی هم محسوس بود ولی قضیه کبک و زاغ پیش آمد و بقولی «کرد فراموش ره و رفتار خویش»! زیمر هر چقدر تلاش می کرد موتور فیلم را روشن نگه دارد موفق نمی شد! قاب بندی های فیلم هم بعد از نیم ساعت اول کاملا تکراری و خسته کننده شده بودن. شکست های زمانی و نقطه دیدهای مختلف هم آب روی آتش بودن و دردی را دوا نکردن.
    در کل این تجربه نولان به شکست انجامید امیدوارم در آینده از حیثیت خود در این ژانر دفاع کند.
    موفق باشید
    1. amin_mgh
      18/09/1396 - 03:36
      در عجبم با این ضرب آهنگ و موسیقی شاهکار هانس زیمر شما چجوری خوابتون برده؟ من این فیلم رو سه بار دیدم و حاضرم چند بار دیگه ببینم و هیچ لحظه ای برام خسته کننده نبود
      1. smkd
        18/09/1396 - 08:09
        عزیز موزیک ویدئو که قرار نیست ببینیم. اگر هم قراره ببینیم نه با این زمان طولانی.
        موفق باشی
    2. amir_lo
      18/09/1396 - 15:34
      با سلام....کاملا مخالفم با شما....شاید یه جاهایی از فیلم خالی از ایراد نباشه ولی اینکه بگیم فیلم شکست خوردس خنده داره....البته نظر شما محترمه ولی از الان پیش بینی حدود 8 نامزدی اسکار برای این فیلم میشه از جمله بهترین فیلم و کارگردانی...از این هم بگذریم فیلم 525 میلیون دلار در جهان فروخت و تبدیل به پرفروش ترین فیلم جنگ جهانی در تاریخ شد...از این هم بگذریم فیلم در متاکریتیک از 100 نمره 94 رو گرفته و در سایت روتن تومیتو هم اکنون 93% امتیاز گرفته.میشه دقیقا شکست رو تعریف کنید؟من نمیدونم شما چه فیلمی دیدی ولی از لحاظ بصری نواوری های تو این فیلم انجام شده بود که مثل اون قبلا انجام نشده.
  7. yektarmedia
    15/09/1396 - 11:01
    یک تجربه ی سینمایی فراموش نشدنی.
    موسیقی هانس زیمر فوق العاده است.
  8. farnaz-3
    14/09/1396 - 20:17
    سلام خسته نباشید، چرا مشخص نمیکنید فایل دانلود از که نوعیه؟؟؟ webdl?? bluray?? ...
    1. yektarmedia
      14/09/1396 - 21:45
      وقتی نوشته میشه کیفیتش 720p یا 1080p است، منظور همان بلوری هستش. 
اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
مدیاسیتی - بزرگ ترین وبسایت فیلم و سریال
все шаблоны для dle на сайте шаблоны dle 11.2 скачать